CODECS te ajuta sa-ti imbunatatesti relatia cu clientii

In luna mai 2012 (perioadele 12-13 mai / 19-20 mai / 26-27 mai) CODECS organizeaza la Bucuresti, Timisoara si Iasi programul de training Relatii cu clientii. Cursul ofera participantilor posibilitatea de a intelege importanta relatiei cu clientii in vederea asigurarii avantajului competitiv al organizatiei si cultivarea unei atitudini proactive in servirea clientilor.

Programul isi propune sa abordeze teme precum: recunoasterea beneficiilor aduse de stabilirea standardelor pentru servicii, manifestarea unei atitudini pozitive fata de client si cunoasterea modului de abordare al clientului in functie de tipologia lui, chestionarea eficienta a clientului, ascultarea cu adevarat a clientului si aratarea unei consideratii depline fata de client.

Odata cu absolvirea programului, cursantii vor detine cunostinte aprofundate privind tipurile de relatii parcurse cu clientii si metode de dezvoltare a acestora, vor fi capabili sa identifice si sa aplice metode de imbunatatire a retentiei in sistem a clientilor, sa puna in practica elemente de optimizare a relatiilor cu clientii, precum si tehnici de chestionare si persuasiune.

Cursul se desfasoara pe durata a 2 zile consecutive pentru fiecare grupa de cursanti. O zi de training dureaza 6 ore de lucru efectiv, impartite in 4 sesiuni de o ora si jumatate.

Pentru inscrieri si intrebari un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39 si la telefon 021.252.51.82/83/84.



News

Webinar: Are You and Your Candidates on the Same Page?
10/09/2018 - Any organization with a limited talent pool, regardless of industry, will benefit from this upcoming Webinar hosted by Symphony Talent
Forbes CEE Forum
10/09/2018 - Marii actori ai business-ului se intalnesc la cea de-a cincea editie a Forumului Regional Forbes!

Newsletter

Subscribe for up-to-date newsletters you would like to receive on a regular basis.

türk porno,Porno izle, sikiş izle,sex izle porno izle,porno izle bedava porno

"));